2009-10-14
 09:44:09

Vad skönt att dom inte är snygga jämnt

Demi Moore säger att hon aldrig gjort ett skönhetsingrepp, yeah right.


Man sitter framför tv:n och tittar på Project runaway och tycker wow hon är så vacker Heidi KLum(eller hur hon stavas) men tji tji fick jag, hon ser ut som oss andra, GUUUUUUUUUUUUUUUUUd så skönt




Och denna Posh , kan bara säga BLÄÄÄÄÄÄÄ

Jennifer Lopez har jag alltid tyckt om, och det är ju tur att hon är som oss andra under masken, känns underbart nu=)



Och den sista=)
Tänk vad lite smink gör egentligen, smink gör underverk är min summa av kardemumman.


Nej nu har jag rosat och risat för den här gången,
Tack för alla komentarer, fortsätt gärna , är så kul och få lite feedback=)

Ha en bra höstdag, för nu är den verkligen här


Jennica - Pieces of Jen

Jag kan lägga ut recept sen, men det är absolut inget svårt =)



PUBLICERAT: 2009-10-14, 12:45:08 | URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Jennica - Pieces of Jen

Nu finns recept i min blogg =)



PUBLICERAT: 2009-10-14, 13:07:13 | URL: http://piecesofjen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: