2009-10-16
 16:52:59

Ny Kent skiva, nej inte nu igen

Jag är nog den enda i hela världen som inte tycker om Kent, jag tycker att dom är avskyvärda FY. Och nu mitt i det mysiga höstrusket så ska dom släppa en ny skiva, jag tror jag kräks varför förstöra hösten med att behöva lyssna på dom när man lyssnar på radion. Nä fy va jobbigt det kommer bli=)
Det är samma sak med Takida, dom har gjort några bra låtar för många många år sen men dom som har tippat listerna nu på senare tid , suger apballe.
Så det är mina åsikter, tack och hej;)



Fy vilken dag det har varit idag, har verkligen inte haft nånting att göra, det känns som om det har varit en söndag. Förr så tyckte jag att såna här slappdagar var helt underbara då man slapp tänka på nåt och bara ligga i soffan. Men nu, fan jag är ju rastlös efter några minuter, och bättre blev det inte när sambon var lika rastlös , så den stora frågan var ju då...WHAT TO DO???
Det regnar ute och det fanns inget att göra. Guuuu va trisst, men vi tog en fika hos min syster och sen åkte och handlade och helt plötsligt så va den här dagen slut, så jag slapp ligga i soffan hela dagen.

Ikväll ska vi äta hasselbackspotatis och lövbiff och min egna crabfishsallad. ska bli mumsigt gott.
Och till fredagsmyset blir det choklad och ostbågar.=) fattas bara vinet så hade kvällen blivit komplett.




Anonym

Fin blogg!

Kolla gärna in vår och släng in en kommentar ;)

/tonårspojkarna



PUBLICERAT: 2009-10-16, 20:41:30 | URL: http://wellsknack.blogg.se/
Edel

Så fin blogg du har. Leser ikke mange svenske blogger, men din liker jeg veldig godt :)



PUBLICERAT: 2009-10-17, 15:11:39 | URL: http://edeel.blogg.no
Elin

Fiin blogg du har !

Du är inte ensam om att inte gillar Kent ;)



PUBLICERAT: 2009-12-31, 01:51:40 | URL: http://elincarolinaosterberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: