2009-10-16
 09:19:16

Nostalgifilmer???

Ännu en tidig morgon med samma regn och rusk som alla andra mornar, suck, jag börjar redan bli trött på kylan ,, huwa denna vinter kommer bli oändligt lång.
Känner för att ha en massa nostalgi nån kväll med en massa gamla goda godingar till filmer, tex

 Lambada den förbjudna dansen det var min favoritfilm när jag va yngre, jag var sååååååå kär i honom och ville dansa så som dom gjorde Underbar film.
Så gillar man dansfilmer så är denna ett måste.

 Nördarna kommer, nån som kommer ihåg den? Det är en av dom bästa komedierna någonsin, det finns flera filmer av denna. Så gillar man lätta skämt och roliga männsikor så se den=)

Skyltdockan, Det här är en riktig kultfilm för mej, jag har sett den många gånger, en söt film helt enkelt. om en skyltdocka som väcks till till liv och bli kär i en kille, ååå =)

 Top Gun, Ingen kan ju ha missat denna film, ååååååååååå han är så vrålsnygg i denna film, dessa käkben, uniform,flygplan  och när dom spelar vollyboll....mums=)

Grease, ja vad ska man säga om denna, jag har tittat sönder många videoband av denna, min absoluta favvofilm när jag var liten.

Barnen från frostmofjällen, den enda svartvita film som är sevärd, och den är så underbar den med



Vad har ni för nostalgifilmer, skriv och kommentera


Angel

Äntligen fredag! Så vad händer idag? :)



PUBLICERAT: 2009-10-16, 09:22:30 | URL: http://angie1986.blogg.se/
Queen

ja äntligen fredag, men vad händer idag, inte en aning, själv då?=)



PUBLICERAT: 2009-10-16, 09:37:59 | URL: http://hatamode.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: