2009-10-14
 21:49:37

Tvfetischist

Då sitter man här och tittar på bonde söker fru, vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt, men banne mej så tittar jag på det varje år. jag är nog en sån där typisk svensk som tittar på alla dessa "familjeprogram" fast man inte tycker om det. fast innerst inne gör jag nog det ändå=)

Det går mycket tvprogram nu som jag vill titta på men tiden hinns inte med, så det är tur att det finns inspelning. så nu är det bonde söker fru, mammas pojkar, idol, digiloo, ja det är säkert 10 program till som jag tittar på. kan nog kalla mej för tv fetischist, eller nåt haha.

Vet egentligen inte vad jag ska skriva mer just nu, så ni får ha det så gott så länge.

/Q


Evelines - Lättsam blogg med humoristisk twist

haha jag är likadan.. de värsta är ju att programen inte är så himla bra egentligen, man kollar bara för man fastnat eller av ren vana liksom...



PUBLICERAT: 2009-10-15, 15:24:25 | URL: http://evelines.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: