2010-02-17
 21:40:17

25 tusen i 25 år, jaaaaaaaaaaaaa

Idag har jag hunnit med massor, tvättat 5 maskiner tvätt rensat ut våra klädgarderober och storstädat lagat olika matportioner till veckans kommande jobbdagar, så kalla mej nu mera husmor=)
Tycker faktiskt det är roligt att få gå och fixa här hemma nu när vi har hittat det stället där vi vill bo, tänk om man kunde vinna 25 tusen i 25 år på triss, då skulle jag sluta jobba och bara göra det jag ville, men sån tur har man ju inte attt man vinner det. suck

jag har facebook som alla andra och har tyckt att alla dessa spel som mafia wars och farmville och allt trams har varit pisstråkiga, har gnällt och tjatat på sambon att jag inte förstår hur han kan bli fast i nåt så tråkigt som mafia wars, men nu så får jag ta alllllllt tillbaka. råkade hamna på detta spel som heter cafe world. och vad tror ni jo nu  e jag fast. hur kunde jag låta detta hända. får väl gå nån avvänjningskurs haha. men men jag tröttnar nog snart(förhoppningsvis)

Imorgon är det jobb igen som gäller och på fredag så ska jag ha tjejfest, mina flickor kommer hit och ska dricka vin och sjunga singstar. ingen av oss har någon sångröst egentligen men med några glas vin i kroppen så låter vi alla som celine dion=) ser verkligen fram emot fredagkvällen , jag har inte festat ordentligt sen i somras, har bara pensionärsdruckit sen dess.

nej nu är det OS för mej en stund innan kudden ropar


cecilia

Hej, allt bra?;d



PUBLICERAT: 2010-02-18, 10:08:43 | URL: http://ceciliamyrland.blogg.se/
emma

Hittar kläderna på mandeldesign.se och only.com ;)



PUBLICERAT: 2010-02-22, 21:55:30 | URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/
J e n [ foto, inredning & katter]

sv; dem är köpta på designonline.se och kostar 495:- + frakt.



PUBLICERAT: 2010-02-23, 20:44:54 | URL: http://piecesofjen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: