2009-10-15
 16:54:49

Tjofittiball

Ja det är ett jäkla bra ord när man är irriterad, funkar alltid! Första gången jag hörde det var för många år sen när jag och några vänner var på Liserberg och tittade på nåt uppträdande med Carl Einar Häckner , då sa han så att är man riktigt förbannad så ska man skrika TJOFITTIBALL. och tro mej det funkar=)

Den här dagen har varit helt kaotisk, jobbet har gått och helvete hela dagen, redan imorse när jag vaknade så kände jag att "aha denna dag kommer skita sej totalt" och när jag kommer utanför dörren och går till bilen ja då ser jag att jag måste skrapa bilen, fyyyyyyy och brrrrrrrrrr. det är det värsta med bil.
Men varför är det så?

Jag har gjort samma saker på jobbet som jag brukar göra , mådde bra för övrigt men ändå så är det helt fel, vad beror det på???????
Skitsamma nu iaf nu är jag hemma hos sambon, och ska strax laga mat. är såååååååååååå hungrig.

Såg nu den där Ica reklamen , första gången jag såg den så tyckte jag den var rolig, men sen med en eftertanke så är den inte så rolig längre. Jag tycker den är riktigt hemsk faktikst, dom gör sej ju roliga över den där killen. Och sånt gillar jag inte. Nej den går fetbort helt enkelt. Vad tycker ni?


återkommer under kvällen
ha det gott alla


Anonym

Hej, om du har en minut över.. (det går jätte fort) skulle du kunna hjälpa mig? Tryck på bilden på Nicklas Hocker (och vänta några sekunder tills du kommer till hans blogg) i mitt senaste inlägg. Det skulle betyda SÅ mycket!<3



PUBLICERAT: 2009-10-15, 17:35:01 | URL: http://malinkahkonens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: