2010-02-14
 21:08:23

Kissie- måste ju vara världens stolpskott,eller?

Har råkat komma över Kissies blogg, och herregud människan är ju så ung och beter sej som jag vet inte vad, vräker ur sej en massa onödigheter och fan och hans moster, måste bara säga att människan är patetisk. Tacka vet jag Jane Timglas blogg, hon e goooooooo hon.

Oj det var så länge sen jag skrev nåt här, kände inte som om det var nån ide att skriva när ingen läser. så vad är egentligen  kontentan av att skriva en blogg?
visst det är skönt att få skriva av sej av sina tankar och funderingar ibland, men det får inte bli att det känns som ett måste, att jag måste skriva hur många gånger jag har varit på toa och vad jag har för kläder och vilket sorts kaffe latte jag ska dricka. sånt är rätt så irriterande och läsa måste jag säga.

Så vad ska man skriva då i en blogg? ska man skriva och klaga på alla "kändisar" hur dom ser ut och vem som knullat med vem , och vem som var otrogen mot vem i onsdags?

eller ska man skriva vad man har på sej för "märkeskläder" och skämmas att man faktiskt köpte ett linne på HM för 19:90 och säga att det är ett DG linne som kostade skjortan för att få lite mer status?

Eller varför inte en dietblogg, där man skriver hur många kalorier eller hur mkt kolhydrater man har ätit och skriva hur fet man känner sej eftersom man åt några makaroner?

nej vet ni vad, jag tänker skriva om sånt som kommer från hjärtat och sånt som jag är intresserad av , och vill ni läsa så läs.


Diana

Haha jo den där Kissie är ju lite "speciell".. Personligen tycker jag hon är en korkad snorunge som borde växa upp och inse ett och annat...

Tycker din blogg är bra, skriv om det DU vill skriva om, är din blogg, dina åsikter, ditt liv.. Jag föredrar att läsa "Äkta" bloggar, istället för såna som "kissie" som bara skriver för att folk ska läsa...

Ha en trevlig alla hjärtans dag :)



// D



PUBLICERAT: 2010-02-14, 21:27:58 | URL: http://deluzion.blogg.se/
emma

Bra skrivet =)

Emma



PUBLICERAT: 2010-02-16, 22:13:06 | URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: