2009-10-14
 08:26:49

Onsdag

Sitter med datorn i knät kaffet i ena handen och tvdosan i andra (vi tjejer vi kan) och tittar ut , brrrr vilket väder det är. Kallt börjar det bli här inne också, kanske borde sätta på värmen???

Min sambo blev glatt överraskad igå iallafall med picknicken, mysigt blev det.

ha hittat en blogg som jag tycker mycket om, gå in alla och läs den

www.piecesofjen.blogg.se

Snart är det jul om man ska tro alla affärer som börjat med julskyltningen, visst jag älskar julen, men i år kom den lite väl tidigt.
Men jag hittade en bild som jag blev förtjust i. varför ha rött till jul? den här stilen passa mej



Tyckte det såg mysigt ut.
Och vad jag älskar julen kom jag på nu under skivandet, det gör inget att affärerna har börjat med julsaker, I LOVE IT haha!

Jag får alltid 100 nya ideer till julen vad jag vill ha och vad som ska göras, men tyvärr så blir inte allt gjort.
vad beror det på? är det penningsbrist, ingen ork, ingen tid eller vad är det, för det händer då varje år..!

men i år då jäklar ska jag ha sveriges finaste julhem,, det lovar jag mej själv nu.

Ha det gott alla nu ska jag krypa ner brevid min sambo som sover så skönt

/Q



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: