2009-10-13
 16:39:52

Måste man vara som alla andra?????

Det verkar vara så tyvärr, vart man än tittar så finns det folk som försöker efterapa sina "idoler". Vart man än läser i tidningarna  om det så är tidningen Frida eller Allers så är allt om MODE, hur du går ner 5 kg på 6 veckor, eller så klär du dej som en kändis. Det som gör mej mest förbannad är när jag tittade igenom en tidning som heter Julia , den tidningen är lämpad till mindre barn, men det jag såg som gjode mej upprörd var att dom hade sminktips och vilka kläder som gör dej cool???????????? va fan, inte skulle min dotter på 8 år få sminka sej och klä sej utmanande bara för att hennes favoritkändis gör det, no way!!!

Så den här bloggen kommer inte att handla om vilka snygga kläder som finns att köpa eller foton på mej vilka kläder jag har på mej idag, så det lär ni slippa.

Däremot så är jag väldigt intresserad utav inredning så det kommer ni få se en del om, jag vet att det finns 1000 såna bloggar redan, så varför skulle min blogg vara mer speciell än dom? ja det kan man ju undra men jag lovar att jag ska bjuda mer på mej själv än att bara ha en strikt inredningsblogg.

så ha det gott alla så hoppas jag att vi hörs här

/ Queen


emma

Go girl!! =)

Kommer kika in fler ggr!



PUBLICERAT: 2009-10-13, 16:47:04 | URL: http://emmaisabellavictoria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: